26/11/2019 08:15 h.

Inscripció oberta a la XVIII Jornada anual del Cercle de Comparació Intermunicipal de Serveis Socials

5 de desembre de 2019

Us esperem a la XVIII Jornada anual del Cercle de Comparació Intermunicipal de Serveis Socials que tindrà lloc el dijous, 5 de desembre de 2019, a la Sala d'Actes de l'Edifici Migjorn (Recinte Mundet) a Barcelona, de 9.30 a 14 h.

En els darrers anys s'han desenvolupat diferents iniciatives de reforma dels serveis socials a diversos llocs de l'Estat i a diferents nivells dels mateixos. Aquestes reformes han estat concretades en noves lleis, plans estratègics i, el que més interessa en el context del Cercle, en reformes de l'atenció primària i en els seus models d'atenció. Vistes globalment aquestes iniciatives ¿podem estar parlant d'un nou paradigma?

Podeu consultar el programa de la jornada i fer la vostra inscripció al següent enllaç. Tota la informació la trobareu a la web de Benestar.