IX Congreso Internacional Dependencia y Calidad de Vida «Integración sociosanitaria: un balance de la realidad»

06/11/2023 - 07/11/2023 9.00 h

Auditori Axa
Avinguda Diagonal, 547 (Barcelona)

www

Fundació Edad&Vida us convida al IX Congrés Internacional Dependència i Qualitat Vida «Integració sociosanitària: un balanç de la realitat» que celebrarem els dies 6 i 7 de novembre de 2023.

Aquest any com a novetat, celebrarem el Congrés en format híbrid: presencial (a l'Auditori Axa de Barcelona) i virtual.

A l'IX Congrés, ens centrarem en la necessitat de treballar, després de l'experiència de la COVID, en el desenvolupament urgent d'uns serveis sociosanitaris reals en el marc de les cures de llarga durada, reivindicant-les tant a nivell institucional com al domiciliari; així com en la necessitat de comptar amb professionals dels sectors social i sanitari, suficients i adequats, que treballin en equip, de forma integrada, per afrontar, amb garanties i qualitat, la comorbilitat que afecta les persones grans i que repercuteix en la seva salut ia la resta dàmbits de la seva vida.

Amb aquesta filosofia, els principals eixos del congrés són: (i) Experiències d'atenció integrada a Europa, (ii) L'experiència de la persona gran a l'àmbit domiciliari, (iii) Fragilitat i vulnerabilitat en persones grans: una visió multidisciplinària i ( iv) L'impuls de la gestió integrada a través del finançament i sistemes de pagament.

Us esperem al IX Congrés Internacional Dependència i Qualitat de Vida!