12/04/2024 10:06 h.

L'Exposició per a la prevenció de les drogodependències Controles? arriba a Palau-Solità i Plegamans

Exposició per a la prevenció de les drogodependències Controles?  A Palau-Solità i Plegamans, instal·lada a l’Espai Jove l’Escorxador entre el 11 i 29 d’abril, de dilluns a divendres de  9.30 h a 14:30 h  i de 15:30 h a 19:00 h.

S’han programat 12 visites guiades amb alumnes de 1r a 4t d’ESO de l’ Institut Can Periquet, Marinada, Centre Educatiu l’Alzina, també un CNO i un grup de PTT.

També 7 tallers a l’aula amb tots els grups que passaran per la visita guiada. Està previst que passin per l’exposició uns 279 adolescents i joves del municipi. A banda s’han programat sessions formatives per a diferents col·lectius:

• Sessió formativa per a gent gran.
  • Sessió formativa per a professorat.
  • Sessió formativa per a personal de comunicació
  • Sessió formativa per a l’equip de joventut

Aquesta exposició, inaugurada el mes d’abril de 2012, ha realitzat 128 itineràncies  pels municipis de la província de Barcelona i ha estat visitada per un total de 66.182  persones de les quals 54.771 han estat adolescents i joves d'entre 12 i 18 anys.