18/05/2020 16:14 h.

1.000 milions d’euros per a la reactivació econòmica i social dels municipis de la província

15 M€ pel pagament de despeses extraordinàries en l’àmbit de benestar social
  • La corporació impulsa un Compromís municipal (2020-2023) que conté ajuts imminents i línies de suport per als propers tres anys.
  • L’objectiu és garantir la solvència dels ajuntaments, reforçar l’atenció als més vulnerables i reactivar el teixit econòmic, social i cultural dels municipis de la província de Barcelona.
  • «Els ajuntaments, els consells comarcals i la Diputació de Barcelona hem estat clau des del primer moment i ho continuarem sent. Només des de la suma ens en sortirem», ha assegurat la presidenta, Núria Marín.

La presidenta de la Diputació de Barcelona, Núria Marín, i la vicepresidenta segona, Carmela Fortuny, han anunciat aquest dilluns que el govern provincial mobilitzarà a partir d’aquest mes de maig un total de 1.000 milions d’euros per a la reactivació social i econòmica de les comarques de Barcelona.

«Oferim solvència als ajuntaments i tranquil·litat als municipis, com hem estat fent des del moment zero», ha explicat la presidenta de la Diputació, Núria Marín. «És essencial que cap territori ni cap persona quedin enrere», ha assegurat.

Seguiu llegint la notícia Sala de Premsa.