09/07/2020 11:01 h.

Nous recursos del Catàleg de la Xarxa de Governs Locals de l’any 2020

El dia 9 de juliol, la Junta de Govern de la Diputació de Barcelona, ha aprovat un conjunt de nous recursos del Catàleg de la Xarxa de Governs Locals de l’any 2020 amb la finalitat de fer front a les conseqüències socials i econòmiques que la pandèmia COVID 19 està provocant en els nostres pobles i ciutats.

Pel que fa a la Gerència de Serveis de Benestar Social, participem amb dos fons de prestació econòmica que van adreçats directament a reforçar els equips professionals dels serveis socials i a la lluita contra l’exclusió social que afecta als infants i adolescents.

• El primer fons dotat amb 2.130.000 euros, està adreçat a totes les àrees bàsiques de serveis socials municipals i comarcals i té com a finalitat poder reforçar les plantilles de personal tècnic i administratiu per fer front tant a les baixes provocades per la COVID 19 com a la necessitat de donar resposta a l’increment de la demanda dels serveis socials i a noves prestacions com l’Ingrés Mínim Vital.
  • El segon fons, dotat amb 1.870.000 euros, va adreçat a tots els municipis menors de 300.000 habitants i té com a finalitat poder justificar despeses com l’atenció social i/o psicològica a infants i adolescents, la cobertura de necessitats bàsiques o la garantia de l’accés al lleure.

Podeu trobar més informació d’aquests nous programes en el portal PMT i teniu a la vostra disposició  els equips tècnics de la Gerència de Serveis de Benestar Social per a qualsevol dubte o aclariment que necessiteu: s.accios@diba.cat.