18/02/2021 07:46 h.

Nova adhesió al Servei Local de Teleassistència a través del Catàleg de serveis 2021-2023

Estem a punt de finalitzar el procés d’adjudicació del nou contracte del Servei Local de Teleassistència que entrarà en vigor el proper 1 de maig. Aquest nou període vindrà acompanyat d’un conjunt de millores en la prestació del servei, així com de novetats sobre la tipologia de preus, els imports i el circuit de facturació. Properament, us informarem amb detall de tots aquests canvis.

Fins que aquest nou contracte entri en vigor, les actuals Bases continuen vigents, tots els ajuntaments continuen adherits i es mantenen totes les condicions actuals.

Tanmateix, si voleu avançar en la tramitació de la nova adhesió al servei, podeu fer-ho accedint a la sol·licitud del Servei Local de Teleassistència inclosa en el Catàleg de serveis 2021-2023 a través del Portal Municipal de Tramitació, i entrant a “convocatòries actives, ajuts i suports puntuals, oferta benestar social 2021”.

A l’apartat de “condicions de concertació” trobareu, la  fitxa de sol·licitud C1-Telassistencia-21, que haureu d’omplir i annexar, juntament amb la diligència d’aprovació del vostre òrgan competent sobre l'adhesió al programa "Servei Local de Teleassistència".

A la mateixa fitxa, i també entrant a l’apartat Governs Locals d’aquesta web, podeu trobar els documents de la pròrroga de les Bases 2019-2020, de les noves Bases 2021-2024, així com una modificació d’aquestes que afecta el sistema de facturació. Els preus que entraran en vigor amb la nova contractació us els comunicarem tan aviat estigui resolta l’adjudicació definitiva.

Per més informació, podeu posar-vos en contacte amb nosaltres a través de teleassistencia@diba.cat o bé al telèfon 677 170 868 (Pachi Rivas).