24/10/2018 10:00 h.

Premi de Bones Pràctiques Regionals de ORU Fogar

Programa "Pla de Xoc contra la pobresa"

La Diputació de Barcelona ha estat premiada amb el seu programa “Pla de xoc contra la pobresa” a la convocatòria de la tercera edició del Premi de Bones Pràctiques Regionals d’ORU Fogar (Organització de Regions Unides - Fòrum Global de Governs Regionals i Associacions de Regions) i el Programa de Nacions Unides per al Desenvolupament (PNUD).

Laura Martínez, diputada de Salut Pública i Consum, ha recollit el premi a la  cerimònia de lliurament celebrada en el marc de l'Assemblea General i del Fòrum Mundial de Regions de ORU Fogar.

El Pla de xoc contra la pobresa de la Diputació de Barcelona, - que compren els programes d’Auditories i intervenció als habitatges en situació de pobresa energètica, el Servei d'Intermediació en Deutes d'Habitatge (SIDH) i la Targeta moneder d’impacte social - , vol garantir l'accés a serveis bàsics (alimentació, habitatge i subministraments) de forma preventiva, apoderadora i digne, i contribuir així als reptes dels governs locals en relació amb la reducció de les desigualtats socials, la lluita contra la pobresa i el foment de la resiliència, recollits en les diferents agendes globals com l'Agenda 2030 per al Desenvolupament Sostenible.