Presentació de la Guia local per fer front als maltractaments a les persones grans de l’Ajuntament d’Olesa de Montserrat

02/11/2021 10.00 h

L’Ajuntament d’Olesa de Montserrat i l’Àrea d’Igualtat i Sostenibilitat Social de la Diputació de Barcelona, el dia 7 d’octubre presenten la Guia local per fer front als maltractaments a les persones grans de l’Ajuntament d’Olesa de Montserrat.

La Guia és una eina tècnica per als equips professionals que permet la intervenció multidisciplinar i la coordinació interprofessional en situacions de maltractaments a persones grans. L’eina sistematitza i prioritza actuacions front les diferents situacions de gravetat del cas i permet als equips gestionar situacions de gran complexitat donat que els maltractaments son un fenomen complex i multifactorial.