22/02/2019 12:49 h.

Presentem el Centre SPOTT a l’Anoia

El divendres 22 de febrer, s’ha presentat L’SPOTT ANOIA al Teatre Foment de Piera

A la presentació hi ha hagut paraules a càrrec de Xavier Pérez, vicepresident tercer del Consell Comarcal de l'Anoia, Iolanda Moragues, cap del Servei de Programes Socials de la Diputació de Barcelona i Jordi Madrid, alcalde de Piera.

L’SPOTT ANOIA és un projecte de descentralització de les línies d’atenció.a menors d’edat amb problemes d’addicció a drogues i a les pantalles i de suport a les seves famílies.

Ofereix tractament per a menors d’edat amb problemes relacionats amb drogues i pantalles i atenció a les seves famílies. S’adreça als municipis de la comarca de l’Anoia, als i les adolescents menors de 18 anys en risc per l’ús problemàtic i/o l’addicció a drogues i a les pantalles, i a les seves famílies i al personal tècnic municipal i professionals que treballen amb menors d’edat.

S’accedeix mitjançant la derivació del personal professional dels serveis bàsics municipals i també  als adolescents i famílies que poden accedir directament per sol·licitar informació.

Més informació del Centre SPOTT.