04/03/2019 09:33 h.

Presentem la Guia local per fer front als maltractaments de persones grans de Sabadell

4 de març, al Casal Pere Quart

El passat 4 de març s'ha presentat la Guia local per fer front als maltractaments a persones grans de Sabadell, amb la presència de l’alcalde, Maties Serracant, el regidor d’Acció social, Gabriel Fernàndez i, Josep Muñoz, gerent de Serveis de Benestar Social de la Diputació de Barcelona.

Durant la presentació de la guia, al Casal Pere Quart, s'ha destacat la importància d'abordar des d'una perspectiva àmplia els maltractaments a les persones grans. Josep Muñoz  ha dit que “És important canviar la mirada negativa i estereotipada que existeix sobre l’envelliment i treballar en favor de la resiliència, l’apoderament, la sensibilització social i la imatge positiva de les persones grans”.

L’aplicació de la Guia local per fer front als maltractaments de persones grans de l’Ajuntament de Sabadell requereix d’un compromís de treball conjunt entre responsables (politico-tècnics) i professionals de diferents disciplines i serveis, relacionats amb l’àmbit de les persones grans.

En aquest projecte, l'Ajuntament de Sabadell ha treballat en col·laboració amb la  Diputació de Barcelona i EIMA, Associació per a la investigació del maltractament a les persones grans.

Més informació del programa de prevenció de maltractaments a les persones grans.