02/05/2022 10:03 h.

Sessió informativa pels equips tècnics municipals d'Arranjament d'Habitatges

Sessió telemàtica

Ens plau informar-vos que el Programa d'Arranjament d'Habitatges està a punt per començar.

Per donar-vos tots els detalls relacionats amb aquesta nova edició del programa, us convidem a una sessió tècnica el proper dia 9 de maig, a les 11.30 h, a la qual us podeu inscriure aquí. En el cas que no us funcioni el link,  cal que envieu un correu a benestar.social@diba.cat amb el nom i cognoms, lloc de treball, ens/entitat, municipi i correu-e.

Compartirem amb vosaltres el resultat dels processos de licitació de les empreses que executaran els arranjaments i us informarem dels lots territorials que hem configurat; farem recordatori de les fases i terminis de les actuacions (edició 2021 i 2022); i revisarem amb vosaltres les responsabilitats i tasques que heu d'assumir per garantir la bona marxa del programa en el vostre municipi. En aquest sentit, us enviem també aquesta infografia amb informació rellevant.

Per a qualsevol consulta podeu adreçar-vos a arranjaments@diba.cat.

Uns dies abans de la jornada us farem arribar el link per a connectar-vos a la sessió.

Per a més informació, consulteu la web d'Arranjament d'Habitatges.