07/04/2022 11:33 h.

©Diputació de Barcelona

Des de l'Àrea d'Igualtat i Sostenibilitat Social de la Diputació de Barcelona estem impulsant el Projecte transformador Dret a uns ingressos bàsics. Polítiques municipals de garantia d'ingressos que vol aportar coneixement, així com suport i eines tècniques i tecnològiques als municipis de la província de Barcelona per desenvolupar i implementar un model local de polítiques de garantia d'ingressos per cobrir necessitats bàsiques i garantir el dret a una vida digne.

En el marc dels treballs i consultes realitzades amb diferents ens locals pel Projecte hem detectat que moltes d'elles estaven relacionades amb aspectes jurídiques i de regulació.

Per això, hem realitzat una Sessió tècnica sobre la regulació jurídica de les prestacions de garantia d'ingressos locals adreçada a responsables de serveis socials dels ajuntaments i consells comarcals de la província de Barcelona.

Hem comptat amb la presència de Vicenç Aguado i Cudolà, Catedràtic de Dret Administratiu, i Joan Pere López Pulido, Professor de Dret Administratiu de la Universitat de Barcelona, que han abordat els aspectes d'interès i consultes plantejades prèviament per correu electrònic pels participants a la sessió.