26/10/2021 11:00 h.

Taller de la 20ena edició del Cercle de Comparació Intermunicipal de Serveis Socials

©Diputació de Barcelona

Més de 120 professionals dels Serveis Socials Bàsics de la Província de Barcelona es reuneixen en el Taller de la 20à edició del Cercles de Comparació Intermunicipal de Serveis Socials. El taller és l’activitat de reflexió i treball on les persones responsables dels municipis poden debatre i dialogar per a intercanviar coneixement i afavorir la millora contínua a la seva organització9.

Al taller es presentaran les principals dades de l’evolució dels serveis socials durant l’any 2020 i també d’altres serveis municipals.

Els participants es dividiran en quatre grups de treball on es compartiran els impactes que ha tingut la COVI-19 i les adaptacions que s’han fet per abordar-ho en els serveis d’atenció social, als serveis d’atenció domiciliaria i en els camps de l’atenció a la infància i a la pobresa.