22/01/2021 11:38 h.

Targeta Moneder d'Impacte Social

Un instrument als ajuts econòmics per a alimentació i productes de primera necessitat

La Targeta Moneder que atorguen els serveis socials municipals dels ens locals a persones vulnerables sense recursos és una targeta amb un valor monetari definit pels Serveis Socials.

Evita l'estigmatització i potencia la normalització de les persones beneficiàries de la targeta, d'aquests tipus d'ajuts, en poder escollir diversitat d'aliments en establiments de proximitat i no haver d'acudir a centres benèfics de repartiment d'aliments.

L'usuari pot realitzar la seva compra en qualsevol comerç i incrementar la seva capacitat de compra i d'elecció, gaudint de descomptes en els productes bàsics. Sempre que el seu ajuntament disposi d'acords amb empreses i comerços d'alimentació locals.

Si ets un ciutadà, adreça't al teu ajuntament (excepte Barcelona ciutat).

Més informació al portal web de Benestar.