XVIII Jornada anual del Cercle de Comparació Intermunicipal de Serveis Socials

03/02/2023

Després de dos anys la Jornada ha recuperat el seu format presencial, un espai de trobada de les persones amb responsabilitat en els serveis socials de la Província, que ha tingut la voluntat de promoure el debat i la reflexió sobre els aspectes claus en el futur dels serveis socials.

Aquesta edició hem tornat a posar els serveis socials al centre, reflexionant sobre els seus reptes i la seva agenda de progrés. Ho hem fet des del diàleg i debat per tal de contraposar les visons de dos dels grans referents en l'àmbit dels serveis socials com són Fernando Fantova i Manuel Aguilar, hem comptat també amb la veu dels municipis i la participació al debat de diversos responsables dels serveis socials bàsics de la Província.

També, podeu descarregar-vos la documentació de la jornada en aquest enllaç.