caes

$community_name

Eina d'identificació per al desenvolupament de la competència social - Eina per treballar amb adolescents

Què és | Objectius | Com funciona | Qui ho pot demanar | Com es demana el programa

Què és

L'Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat de la Diputació de Barcelona vol oferir als ens locals recursos d'intervenció en adolescents, atesa la competència municipal en l'àmbit de risc.

L'Eina d'identificació per al desenvolupament de la competència social, elaborat en col·laboració amb els professionals dels serveis socials municipals, reuneix un conjunt de 25 competències clau per gestionar les responsabilitats personals i socials implicades en el procés permanent de socialització d'adolescents.

Objectius

• Identificar les competències dels i les adolescents, quines poden millorar i de quina manera poden fer-ho.
  • Fomentar l'autonomia dels i les adolescents mitjançant l'acompanyament professional.
  • Dotar als i les professionals dels serveis socials bàsics d'un recurs per treballar l'atenció socioeducativa en adolescents.

Com funciona

L'Eina d'identificació per al desenvolupament de la competència social s'estructura en dos dossiers.

Eina d'identificació per al desenvolupament de la competència social - Professionals

Dossier adreçat a professionals. [ Descarrega ]

Eina d'identificació per al desenvolupament de la competència social - Adolescents

Dossier adreçat a adolescents amb la finalitat de:

• Identificar part del capital competencial propi (competències fortes i competències a millorar).
  • Detectar els elements de competències a desenvolupar.
  • Definir i executar el Pla de desenvolupament de competències.

[ Descarrega ]

Qui ho pot demanar

Ens locals, altres administracions i entitats del tercer sector poden sol·licitar l'Eina d'identificació per al desenvolupament de la competència social.

Com es demana

Per a sol·licitar els dossiers per a professionals i adolescents de l'Eina d'identificació per al desenvolupament de la competència social  cal contestar un breu qüestionari (tres preguntes). Totes les opinions i comentaris ajudaran a millorar el documents i els recursos adreçats a adolescents.

• Accés al qüestionari i correu electrònic aquí

(Per a  qualsevol dificultat per obrir el correu electrònic i respondre el formulari, poseu-vos en contacte amb el Centre de Documentació).

La teva privacitat és la nostra prioritat

• Pròpies i de tercers amb finalitats estadístiques, amb les que no es recull informació dels usuaris ni es registren les adreces IP d’accés.
  • Pròpies i de tercers per a garantir el funcionament bàsic, com la sessió d'usuari, i aspectes de personalització, com l'idioma de les nostres pàgines.