Butlletí Servei de Teleassistència
gener de 2018 - #9

Portada

© Diputació de Barcelona © Diputació de Barcelona

© Diputació de Barcelona

© Diputació de Barcelona

Durant el passat any el Servei Local de Teleassistència ha experimentat un fort creixement. S’ha crescut en 7.825 serveis i s’arriba al mes de desembre amb 80.200 persones usuàries actives. Es preveu que a l’any 2020 es superin les 100.000 persones usuàries en una aposta clau de cobrir la demanda municipal dels últims temps. 

Anar a dalt

Novetats

La jornada que l’Àrea d’Atenció a les Persones va fer el 28 de febrer sobre el nou model d’atenció que des del Servei Local de Teleassistència i que s’ha posat en marxa enguany, ha donat com a resultat la sol·licitud de diverses sol·licituds per aprofundir i conèixer amb més detall aquesta nova perspectiva de prestació del servei.

Anar a dalt

Dispositius

Actualització de requeriments tècnics clau per disposar de servei de teleassistència que cal recordar a les persones usuàries

© Josep Cano/Diputació de Barcelona

© Josep Cano/Diputació de Barcelona

Per gaudir del Servei Local de Teleassistència s’ha de comptar amb una línia telefònica al domicili (fixa o mòbil) la qual permetrà que es pugui connectar l’equip de teleassistència domiciliària. 

Actualització d’informació sobre proveïdors de telefonia i compatibilitats amb el Servei Local de Teleassistència

© Josep Cano/ Diputació de Barcelona

© Josep Cano/ Diputació de Barcelona

Actualment existeixen diferents opcions de proveïdors de serveis de telefonia al mercat. És important conèixer que els requeriments de cada companyia són diferents per gaudir del Servei Local de Teleassistència

Anar a dalt

Innovació

El penjoll de detecció de caigudes evoluciona i esdevé en el nou Vibby

© Tunstall Televida

© Tunstall Televida

Aportar més seguretat a les persones usuàries i famílies és un dels objectius del Servei Local de Teleassistència que des d’aquest 2017 i fins al 2020 es vol reforçar amb l’assignació de detectors a les persones més vulnerables fins arribar als més de 20.000 dispositius de seguretat en els propers anys. 

Anar a dalt

Campanyes i recomanacions

‘Parlem de...’ consum. El Servei de suport a les polítiques de consum de la Diputació de Barcelona forma als professionals del Servei Local de Teleassistència

© Tunstall Televida

© Tunstall Televida

El 3 d’octubre es va dur a terme una formació a càrrec del David Menchón, Cap de la Unitat d'assessorament i gestió de serveis en el territori i la tècnica de consum Núria Vega als professionals del Servei Local de Teleassistència que estan en contacte permanent amb les persones usuàries del servei. 

 
 

Subscripció: Alta / Baixa
Valorem la vostra privacitat

Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat
Servei Local de Teleassistència
Pg. de la Vall d'Hebron, 171
Recinte Mundet
08035 Barcelona
benestar@diba.cat
www.diba.cat/teleassistencia

 
 

Twitter de BenestarYoutube de Benestar Comunitat virtual de Benestar