Biblioteca Neus Català de Polinyà

21/10/2023 a les 11.00 h
Descripció

La renovada Biblioteca Neus Català de Polinyà ja és una realitat des del passat 21 d’octubre que es va obrir l’equipament a la ciutadania. Amb l’ampliació s’han guanyat 335 m² més respecte de l’equipament anterior i això ha permès la creació de nous espais que porten implícits l’aparició de nous usos i serveis. Aquests nous usos responen al nou model de servei bibliotecari de la Xarxa de Biblioteques Municipals de la Diputació de Barcelona (XBM) que poc a poc es va consolidant a tot el territori.

A la planta baixa hi trobem l’àrea d’acollida, l’àrea de diaris i revistes, l’espai infantil, una zona de serveis i consignes així com un espai d’exposicions.

La segona planta, on hi ha el fons general, acull un espai per a l’estudi, una sala de formació, un espai de treball intern i la sala polivalent. Aquesta  sala polivalent permetrà, d’una banda, la organització d’activitats sense interferir en el funcionament habitual de la biblioteca i alhora, obrir la biblioteca al municipi. Aquesta sala tindrà accés independent des del carrer, de manera que les entitats del municipi que ho desitgin podran fer-ne ús per a activitats puntuals.

En general la Biblioteca té un disseny expositiu, cosa que permetrà explotar les possibilitats de la col·lecció i oferir propostes de difusió del coneixement, ja sigui a partir de fonts pròpies com en col·laboració amb altres entitats.

Galeria d'imatges

Exterior de la biblioteca Interior de la biblioteca Interior de la biblioteca
Qui organitza
Lloc: Biblioteca Neus Català de Polinyà