01/08/2022 12:22 h.

Més de 650 infants participen als Casals d’Estiu del Centre d’Estudis del Mar

Les activitats s'han fet al juliol.

Un total de 651 d’infants de 6 a 12 anys han participat a les activitats de lleure d’estiu que s’han celebrat al juliol al Centre d’Estudis del Mar. Aquests tallers acullen els nens i nenes de les Estades esportives municipals que organitza l’Ajuntament de Sitges, en el marc de col·laboració entre ambdues institucions, i del casal Gat per lleure, de l’escola Maria Ossó de Sitges.

Les activitats, adreçades a nens i nenes de primària del curs 2021-2022, s’han desenvolupat durant quatre setmanes, del 5 al 29 de juliol. Al llarg d’aquest mes, els infants han fet tallers i jocs d’educació ambiental. Les temàtiques han girat entorn als rèptils, mamífers marins, peixos, invertebrats marins i la problemàtica que genera el consum de plàstic sobre el medi marí. Les activitats s’han desenvolupat en dues parts: una més teòrica, que ha tingut lloc a la remodelada aula taller del Centre d’Estudis del Mar, i una altra més pràctica, a la platja, on els infants han pogut recol·lectar organismes de la platja i observar la vida del medi marí, entre altres.

Els infants han fet tallers i jocs d’educació ambienta

Les activitats han tingut una part més pràctica, que s'ha fet a la platja,