Gestió i Direcció de Mercats Municipals: Nivel Avançat. Codi EXT2022/0231

16/03/2022 10:00 - 12:00 6 sessions, 12 hores en total

Via Zoom

Els objectius del curs son conèixer les principals variables de màrqueting que afecten a un mercat municipal.  Es partirà dels diferents tipus de gestió d'un mercat: directa, indirecta i altres i s'analitzarà el contingut del reglament del mercat fent especial menció a la definició del mix comercial.

www

Es partirà dels conceptes bàsics de màrqueting, les 4 p’s i s'aniran posant exemples a un mercat. A partir d'aquí s'analitzarà la potencialitat de les dades de les afluències per a conèixer l'evolució d'un mercat i les seves perspectives. Posteriorment s'analitzaran els principals indicadors del client en relació als hàbits i al perfil. Creuant dades d'afluències i vendes s'obtenen els clients únics i es pot dibuixar una àrea d'influència.