29/02/2024 10:16 h.
Conclusions enquestes usuaris ORGT
Aquest estudi revela una alta satisfacció pel servei rebut a les oficines de l’Organisme de Gestió Tributària.
Segons l’estudi realitzat per la Càtedra UB DIBA sobre Comunicació Clara Aplicada a les Administracions Públiques, el 89% de les persones usuàries de les oficines de l’ORGT de la Diputació de Barcelona consideren molt útil l’atenció rebuda, i destaquen la resolució efectiva de problemes i la qualitat del servei. Els resultats de les enquestes mostren la importància de mantenir un enfocament proper i accessible en la comunicació administrativa, així com la preferència per l’atenció presencial per a tràmits no rutinaris, per la confiança i la comoditat que comporta el servei que reben.
Aquestes dades es van presentar dins el marc de la jornada “Comunicació tributària clara. Opinions i creences sobre comunicació tributària” que es va celebrar el 23 de febrer al Paranimf del Recinte de l’Escola Industrial de la Diputació de Barcelona.