22/06/2023 11:51 h.

Nova edició dels Tallers de millora del Cercle de Comparació Intermunicipal dels Serveis de Mediació Ciutadana

13a edició!

Els dies 28 de juny i 12 de juliol tenen lloc els tallers de millora del Cercle de Comparació Intermunicipal dels Serveis de Mediació Ciutadana (CCI-SMC) on està previst participin els 45 serveis de la província que integren el Cercle.

En aquesta edició es farà una primera anàlisi dels resultats 2022 per continuar amb dues dinàmiques de treball amb els indicadors que composen el quadre resum d’indicadors.

El Cercle de Comparació Intermunicipal dels Serveis de Mediació Ciutadana (CCI-SMC) és un instrument de suport a l'avaluació i millora de la prestació i gestió dels serveis municipals. És una iniciativa del Servei de Programació i que compta amb la participació del Servei de Convivència, Diversitat i Cicle de Vida ambdós de la Diputació de Barcelona.