Comissionat per a l'Anàlisi d'Assumptes Econòmics Locals
Dades de contacte
Funcions
- Quan resulti necessari, garantir els serveis de secretaria intervenció i oferir assistència i cooperació en aquesta matèria, d'acord amb el que estableixen l'article 36.1.b de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local, i les directrius acordades, en cada moment i per a cadascun dels supòsits, per la Diputació de Barcelona, en relació amb els municipis de menys de 1.000 habitants.
- Oferir assistència tècnica i assessorament a la presidència en la millora dels mecanismes i organització de l'assistència econòmica i financera als ens locals de la província de Barcelona.
- Oferir assistència tècnica i assessorament a la presidència en les iniciatives que es puguin adoptar per garantir la cobertura i el desenvolupament de les funcions reservades a funcionaris amb habilitació nacional en els municipis i entitats municipals descentralitzades de la província de Barcelona.
- Assessorar i col·laborar en la conceptualització i el desenvolupament de projectes i programes de suport i reforç de les estructures de gestió economicofinancera dels ens locals.
- Coordinar el desenvolupament de projectes o programes relacionats i participar-hi; dirigir estudis i elaborar propostes de millora dels serveis i accions propis del seu àmbit de treball, d'acord amb les directrius de l'Àrea de Presidència, així com coordinar-se i col·laborar amb altres unitats i serveis de la corporació, i participar en les comissions i altres òrgans que se li assignin.
- Promoure, difondre i potenciar les actuacions derivades de la gestió política i tècnica de seu àmbit de treball.
- Elaborar informes, estudis, projectes i propostes dins dels àmbits de la seva competència i especialitat.
- Donar resposta a les consultes que se li plantegin des de les àrees corporatives en matèria de millora de l'assistència economicofinancera i l'exercici de les funcions d'habilitació nacional en els locals de la província de Barcelona.
- Participar en l'organització i desenvolupament d'activitats de difusió i formació especialitzada en matèria de gestió economicofinancera local i de reforç de les funcions d'habilitació nacional.
- Altres funcions que, per disposicions de l'Àrea de Presidència o normatives vigents, se li atribueixin.
Altres directoris
Registre General
Model de sol·licitud / instància
- Edifici Can Serra 08008 Barcelona
- Horari: de 10 h a 13 h, de dilluns a divendres
- Per a qualsevol dubte, truqueu al telèfon de contacte del Registre General: 934 022 113
La teva privacitat és la nostra prioritat
Per protegir la teva intimitat, abans de continuar volem assegurar-nos que saps que, tant nosaltres com els nostres col·laboradors, utilitzem algunes “cookies” a la web per a facilitar-te l’ús:
- Pròpies i de tercers amb finalitats estadístiques, amb les que no es recull informació dels usuaris ni es registren les adreces IP d’accés.
- Pròpies i de tercers per a garantir el funcionament bàsic, com la sessió d'usuari, i aspectes de personalització, com l'idioma de les nostres pàgines.
Guardem l’acceptació de cookies durant 30 dies per a millorar l’experiència de navegació. Recorda que pots eliminar les cookies del teu navegador. - De tercers per mostrar-te informació de les nostres xarxes socials, com Facebook, X, YouTube, etc. A l’accedir a aquests llocs web podràs decidir si acceptes o no les seves polítiques de privacitat i de cookies.