Comissionat per a l'Anàlisi d'Assumptes Econòmics Locals

Rambla de Catalunya, 126

Edifici Can Serra

Funcions

- Quan resulti necessari, garantir els serveis de secretaria intervenció i oferir assistència i cooperació en aquesta matèria, d'acord amb el que estableixen l'article 36.1.b de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local, i les directrius acordades, en cada moment i per a cadascun dels supòsits, per la Diputació de Barcelona, en relació amb els municipis de menys de 1.000 habitants.

- Oferir assistència tècnica i assessorament a la presidència en la millora dels mecanismes i organització de l'assistència econòmica i financera als ens locals de la província de Barcelona.

- Oferir assistència tècnica i assessorament a la presidència en les iniciatives que es puguin adoptar per garantir la cobertura i el desenvolupament de les funcions reservades a funcionaris amb habilitació nacional en els municipis i entitats municipals descentralitzades de la província de Barcelona.

- Assessorar i col·laborar en la conceptualització i el desenvolupament de projectes i programes de suport i reforç de les estructures de gestió economicofinancera dels ens locals.

- Coordinar el desenvolupament de projectes o programes relacionats i participar-hi; dirigir estudis i elaborar propostes de millora dels serveis i accions propis del seu àmbit de treball, d'acord amb les directrius de l'Àrea de Presidència, així com coordinar-se i col·laborar amb altres unitats i serveis de la corporació, i participar en les comissions i altres òrgans que se li assignin.

- Promoure, difondre i potenciar les actuacions derivades de la gestió política i tècnica de seu àmbit de treball.

- Elaborar informes, estudis, projectes i propostes dins dels àmbits de la seva competència i especialitat.

- Donar resposta a les consultes que se li plantegin des de les àrees corporatives en matèria de millora de l'assistència economicofinancera i l'exercici de les funcions d'habilitació nacional en els locals de la província de Barcelona.

- Participar en l'organització i desenvolupament d'activitats de difusió i formació especialitzada en matèria de gestió economicofinancera local i de reforç de les funcions d'habilitació nacional.

- Altres funcions que, per disposicions de l'Àrea de Presidència o normatives vigents, se li atribueixin.

Altres directoris

Registre General

Model de sol·licitud / instància

• Edifici Can Serra  Edifici Can Serra