Oficina Tècnica de Prevenció Municipal d’Incendis Forestals i Desenvolupament Agrari

Dades de contacte

Cap de l'Oficina Jaume Minguell Garriga

C/ Comte d'Urgell, 187

Edifici del Rellotge, 2a planta

08036 Barcelona

Telèfon: 934 022 614

e-mail: ot.prevencioif@diba.cat

Funcions

La Diputació de Barcelona ofereix recolzament tècnic i econòmic als ajuntaments de la província per la prevenció dels incendis forestal plantejant els següents objectius:

• Impulsar la planificació i gestió forestal per a la restauració i millora associades a zones prioritàries d'actuació que tinguin una incidència directa en la prevenció d'incendis.
  • Aplicar la Llei de prevenció d’incendis forestals a les urbanitzacions 5/2003 per tal de garantir la seguretat dels ciutadans que viuen a la zona de la interfície urbana-forestal.
  • Dotar d’infraestructures viàries i punts d’aigua per fer front als inicis d’incendis en el mínim de temps possible i evitar que assoleixin grans dimensions.
  • Reduir el nombre d’incendis a través de la sensibilització i la dissuasió a la població de conductes de risc, detectar-los ràpidament en cas que es produeixin i assistir tècnicament a l’ajuntament en cas que l’incendi es faci gran.

Altres directoris

Registre General

Model de sol·licitud / instància

• Edifici Can Serra  Edifici Can Serra