Servei d'Assistència a l'Organització Municipal

Dades de contacte

Cap del Servei Francesc Liñán Garrés

C/ Mejía Lequerica

Recinte Maternitat. Pavelló Llevant 

08028 Barcelona

Telèfon: 934 022 041
934 049 395

e-mail: s.saom@diba.cat

Web

Funcions

El Servei d’Assistència a l’Organització Municipal té la missió d’oferir eines i serveis als governs locals per impulsar la transformació organitzativa des d’una triple vessant: la millora continuada, la innovació i la qualitat en la gestió. Es desenvolupen projectes d’assistència tècnica i material des d’una perspectiva integral, tant en l’àmbit estratègic com operatiu.

Objectius

  • Contribuir a millorar l'organització municipal en els àmbits de l'atenció ciutadana, els recursos humans i la planificació i l'avaluació de polítiques i serveis locals.
  • Millorar la gestió i la qualitat de les dades del padró d’habitants afavorint, alhora, l’estalvi dels recursos municipals que s’hi dediquen aplicant economies d’escala amb l’encomana de gestió dels ajuntaments.

Línies d'assistència

  • Assistència als tribunals i òrgans de selecció
  • Suport en els processos de selecció i provisió (bases, plans d’estabilització, etc.)
  • Instruments de planificació, gestió i desenvolupament de recursos humans
  • Estudi de les retribucions del personal al servei dels ajuntaments i dels consells comarcals.
  • Oficines d'atenció ciutadana (OAC)
  • Cartes o Catàlegs de serveis
  • Gestió del padró d'habitants

Altres directoris

Registre General

Model de sol·licitud / instància

  • Edifici Can Serra  Edifici Can Serra

    Rambla de Catalunya, 126

    08008 Barcelona
  • Horari: de 10 h a 13 h, de dilluns a divendres
  • Per a qualsevol dubte, truqueu al telèfon de contacte del Registre General: 934 022 113