Servei d'Assistència a l'Organització Municipal
Dades de contacte
Cap del Servei Francesc Liñán Garrés
C/ Mejía Lequerica
Recinte Maternitat. Pavelló Llevant
08028 Barcelona
Telèfon: 934 022 041
934 049 395
e-mail: s.saom@diba.cat
Funcions
El Servei d’Assistència a l’Organització Municipal té la missió d’oferir eines i serveis als governs locals per impulsar la transformació organitzativa des d’una triple vessant: la millora continuada, la innovació i la qualitat en la gestió. Es desenvolupen projectes d’assistència tècnica i material des d’una perspectiva integral, tant en l’àmbit estratègic com operatiu.
Objectius
- Contribuir a millorar l'organització municipal en els àmbits de l'atenció ciutadana, els recursos humans i la planificació i l'avaluació de polítiques i serveis locals.
- Millorar la gestió i la qualitat de les dades del padró d’habitants afavorint, alhora, l’estalvi dels recursos municipals que s’hi dediquen aplicant economies d’escala amb l’encomana de gestió dels ajuntaments.
Línies d'assistència
- Assistència als tribunals i òrgans de selecció
- Suport en els processos de selecció i provisió (bases, plans d’estabilització, etc.)
- Instruments de planificació, gestió i desenvolupament de recursos humans
- Estudi de les retribucions del personal al servei dels ajuntaments i dels consells comarcals.
- Oficines d'atenció ciutadana (OAC)
- Cartes o Catàlegs de serveis
- Gestió del padró d'habitants
Altres directoris
Registre General
Model de sol·licitud / instància
- Edifici Can Serra 08008 Barcelona
- Horari: de 10 h a 13 h, de dilluns a divendres
- Per a qualsevol dubte, truqueu al telèfon de contacte del Registre General: 934 022 113