Servei d'Assistència Municipal i Suport Estratègic

Telèfon: 934 726 062

e-mail: s.amse@diba.cat

Funcions

El Servei d’Assistència Municipal i Suport Estratègic (SAMSE), gestiona els recursos finalistes de prestació de serveis als ens locals per la via del Catàleg de serveis de la corporació i també dóna suport a la Direcció de Serveis de Tecnologies i Sistemes Corporatius en matèria de planificació estratègica. Els àmbits principals d'actuació són:

• L’assistència tècnica i econòmica municipal via els recursos del Catàleg que la Direcció posa a l’abast dels ens locals.
    • Estudis de provisió de banda ampla al territori.
    • Auditories de compliment de les mesures de seguretat en el tractament de dades de caràcter personal.
    • Diagnosi i suport estratègic en l'àmbit TIC.
    • Presència institucional a internet.
    • Plataforma de serveis tecnològics per a la gestió intel·ligent de ciutats i regions digitals.
  • La prestació de serveis i el disseny de projectes i actuacions singulars de l’àmbit municipal.
  • La prestació de serveis tecnològics relacionats amb la planificació, l'arquitectura tecnològica i la consultoria tècnica.
    • Planificació, disseny i implementació d’infraestructures i noves solucions.
    • Implementació d’infraestructures de telecomunicacions a les biblioteques.
    • Suport a la integració i posada en marxa de projectes.
    • Realitzar estudis de solucions, prospeccions de mercat, anàlisis de viabilitat i propostes de desplegament per a necessitats detectades.
    • Prestar puntualment serveis de consultoria tecnològica per col·laborar amb altres ens.
  • La prestació de serveis de suport als processos de gestió interna de la pròpia Direcció.
    • Contractació: Assessorament tècnic i de procediment en processos de contractació.
    • Formació: Gestionar les activitats formatives del personal de la Direcció.
    • Control de gestió.

Comunitats de pràctiques

Altres directoris

Registre General