Novetats

  • 9 influencers recorreran aquest cap de setmana les comarques de Barcelona per difondre la seva oferta turística

    14/06/2024 12:34 h.

    Cadascun d’ells farà ruta amb la seva família per una comarca (Bages, Baix Llobregat, Berguedà, Maresme, Moianès, Osona, Penedès, Vallès Occidental i Vallès Oriental) i explicarà la seva experiència a Instagram, en una acció impulsada per la Diputació de Barcelona.

    El tret de sortida del viatge serà una trobada aquest divendres a la tarda a la plaça de la catedral de Barcelona, i des d’allà cadascuna de les famílies viatgeres sortirà cap a la comarca assignada, per on faran ruta tot el cap de setmana. En els propers dies, els influencers aniran explicant la seva experiència als seus perfils d’Instagram.

    L’objectiu d’aquesta acció, impulsada per la Diputació de Barcelona sota la marca turística Barcelona és molt més, és augmentar la notorietat de l’oferta turística de les comarques de Barcelona, especialment entre el públic familiar.

  • Els hotels registren l’ocupació més alta en una Setmana Santa encara atípica

    22/04/2021 10:22 h.

    L’ocupació als allotjaments de l’Entorn de Barcelona durant aquesta Setmana Santa se situa prop del 50%. Els hotels tenen l’ocupació més alta, amb un 52,5% (els dies festius va arribar fins el 62,2%), mentre que la resta d’allotjaments analitzats (càmpings i establiments de turisme rural) obtenen percentatges lleugerament per sota del 45% del total de places obertes. Aquestes són algunes de les dades de l’Informe d’ocupació turística de Setmana Santa 2021 a l’Entorn de Barcelona, que ha elaborat el Laboratori de Turisme de la Diputació de Barcelona a partir, per primer cop, de les dades del Tourism Data System (TDS), un sistema que pretén homogeneïtzar la recollida de dades d’ocupació en allotjaments en l’àmbit de tot Catalunya. 

     
  • La Diputació de Barcelona, nou membre de la Xarxa de Destinacions Turístiques Intel·ligents

    19/04/2021 15:56 h.

    La Comissió Executiva de la Xarxa de Destinacions Turístiques Intel·ligents ha aprovat la incorporació de 19 noves destinacions, amb què la xarxa arriba ja a 270 membres, dels quals 173 són destinacions, 40 institucions i 57 empreses. Entre les destinacions que s’incorporen, a més de la Diputació de Barcelona, hi ha també la ciutat de Barcelona, que se suma als altres municipis de la província que ja formaven part de la xaarxa, com Castelldefels i Santa Susanna.  

    El projecte reconeix, amb aquesta distinció, les destinacions turístiques innovadores, consolidades sobre una infraestructura tecnològica d’avantguarda, que garanteix el desenvolupament sostenible del territori turístic, accessible a tothom, que facilita la interacció del visitant amb l’entorn i millora la qualitat de la seva experiència a la destinació, així com la qualitat de vida del resident.

     
  • Quaranta-tres empreses del sector turístic del Vallès Oriental aconsegueixen el distintiu Biosphere 2020

    16/04/2021 13:13 h.

    Un total de quaranta-tres empreses del sector turístic del Vallès Oriental han rebut el distintiu Biosphere 2020, impulsat per la Diputació de Barcelona i la Cambra de Comerç per reconèixer les bones pràctiques en gestió sostenible de les empreses turístiques i serveis, en el marc de la jornada TurismeVallès celebrada aquest matí de forma virtual. En un any marcat per la pandèmia, han rebut la distinció vint-i-nou entitats privades i catorze de públiques, cinc més que l’any anterior.

     
  • Diputació de Barcelona i Turisme de Barcelona presenten el programa Barcelona workation per impulsar els professionals digitals temporals

    17/03/2021 16:22 h.

    La Diputació de Barcelona i Turisme de Barcelona impulsen un nou programa adreçat a captar un nou públic sorgit amb la pandèmia i que està format per joves que teletreballen o treballen en remot traslladant la seva oficina a qualsevol indret. Barcelona i la seva província s’ofereix, en aquest marc, com una destinació ideal per acollir aquest tipus de visitant temporal i posa al seu abast un seguit de serveis i productes pensats per cobrir les necessitats d’una demanda creixent. “Barcelona Workation” és el nom amb què Turisme de Barcelona i la Diputació promocionaran aquesta destinació com la ideal per treballar a distància de manera temporal amb l’objectiu principal d’atraure el visitant que treballa a distància i busca alhora una nova experiència fora del seu lloc habitual de residència.

    Amb l’eslògan “Move your desk. Change your Life”  i l’etiqueta  #workfromBarcelona, s’inicia una campanya a Regne Unit, França, Bèlgica i Països Baixos per donar a conèixer una oferta que inclou allotjament, acords amb clubs esportius, coworkings... 

     
  • Primera campanya específica per a reactivar l’activitat dels congressos i esdeveniments

    12/03/2021 16:11 h.

    La Diputació de Barcelona i Turisme de Barcelona han impulsat una iniciativa conjunta per promocionar i reactivar el turisme de reunions a la Destinació Barcelona, que ha tingut un fort impacte durant la pandèmia. Així, el Barcelona Convention Bureau (BCB), programa especialitzat en la captació de congressos del qual forma part la Diputació de Barcelona, ha realitzat per primera vegada una campanya de publicitat titulada "Barcelona, the place to meet" amb un vídeo que comença a circular per xarxes i mitjans digitals a partir d’aquesta setmana i que promou els valors de la ciutat i la província en el sector de reunions a través d’un seguit d’imatges on es visualitza el tipus d’oferta de la ciutat i entorn.

     

S'estan mostrant 171 - 175 de 185 resultats.