26/01/2018 09:18 h.

71 municipis opten a millorar els seus polígons, gràcies al Pla de modernització de polígons de la Diputació

n el marc del Pla de modernització de polígons, impulsat per la Diputació i dotat amb 30 MEUR, un total de 71 ajuntaments de la demarcació han presentat projectes específics per millorar la qualitat dels seus polígons d’activitat econòmica, augmentar-ne la competitivitat i atreure nova activitat econòmica. Un Pla, tal com va assegurar ahir la presidenta de la Diputació, Mercè Conesa, en la “II Jornada de Gestió Pública. El futur dels polígons industrials”, organitzada per IESE i la Diputació, que «s’inscriu en una estratègia política multinivell de creixement, l’estratègia Europa 2020 de la Unió Europea per un creixement intel·ligent, sostenible i integrador».

En concret, la setantena de projectes presentats en aquesta primera convocatòria estan destinats, majoritàriament, a millorar la mobilitat dels PAE i el seu enllumenat. Tal com va assenyalar el vicepresident segon, Marc Castells, aquesta primera convocatòria «està dotada de 7,5 MEUR. De manera, que haurem de fer una selecció dels millors projectes. En total, hi haurà quatre convocatòries, cada una d’elles amb un pressupost de 7,5 MEUR».

Llegiu-ne més...