29/01/2024 11:34 h.

30 entitats van participar l’any passat en les accions formatives amb perspectiva de gènere de l’Àrea de Desenvolupament Econòmic

Aquest any s’impulsen noves accions formatives per seguir treballant per a la igualtat entre dones i homes

L’Àrea de Desenvolupament Econòmic va realitzar l’any 2023 dues accions formatives amb perspectiva de gènere:

Van participar 30 entitats (d’aquestes, el 90% van ser ajuntaments i el 10%, altres ens locals) que representaven 28 municipis. De les persones participants, un 92% van ser dones tècniques de promoció econòmica i ocupació.

Els municipis de les entitats implicats van ser: Barberà del Vallès, Barcelona, Castellbisbal, Corbera de Llobregat, Cubelles, el Masnou, el Prat de Llobregat, Gavà, Granollers, la Garriga, les Masies de Voltregà, Mataró, Molins de Rei, Montgat, Montmeló, Montornès del Vallès, Navarcles, Sant Adrià de Besòs, Sant Andreu de Llavaneres, Sant Cugat Sesgarrigues, Sant Feliu de Llobregat, Sant Fruitós de Bages, Sant Joan Despí, Santa Perpètua de Mogoda, Terrassa, Tona, Viladecans i Vilanova i la Geltrú.

Les formacions dels Serveis Locals d’Ocupació es van dissenyar per tal de generar un espai de reflexió conjunta a través del treball transversal tot centrant-se en la tasca dels ens local. Els punts més valorats van ser l’aproximació teòrica, les lectures complementàries i els exemples pràctics presentats.

Pel que fa al 2024 es proposen 3 noves accions formatives amb perspectiva de gènere: