Com aplicar la Intel·ligència Artificial en l’acompanyament i assessorament a persones emprenedores i empreses

Comparteix
03/04/2024 - 17/04/2024 10:00 - 14:00 934 022 524 stp.formacio@diba.cat

Sala d'informàtica 3A edifici del Vagó, Escola industrial C/ del Rosselló, 101, Barcelona

La Gerència de serveis de Promoció Econòmica i Ocupació de la Diputació de Barcelona organitza aquest curs per dotar d'eines al personal directiu i responsables tècnics dels Centres Locals de Serveis a les Empreses perquè descobreixin les eines (software) de la IA generativa i Chat GPT-4 per aplicar a processos de generació de continguts: textos, imatges o vídeos.

Inscripcions : 25 places

Objectius

  • Descobrir les eines (software) de la IA generativa i Chat GPT-4 per aplicar a processos de generació de continguts: textos, imatges o vídeos.
  • Augmentar l'eficiència i la productivitat mitjançant l'automatització de tasques.
  • Optimitzar els processos d'atenció als emprenedors i empresaris.
  • Adquirir les habilitats digitals de les eines de la IA generativa per poder transmetre aquests coneixements a les empreses o emprenedors.
  • Facilitar l'anàlisi de dades.
  • Facilitar la innovació i la creativitat amb l'ús de la IA generativa.

Continguts

1. Pas previ: tenir molt clar COM PREGUNTAR.

2. Automatització de processos i IA generativa en màrqueting i vendes.

  • Identificació i anàlisi del perfil de la competència: investigació de les empreses del sector.
  • Veure la marca digital de l'empresa segons el que diu a les xarxes.
  • Atenció al client i suport.

3. Generació de continguts: redactar un guió per a un vídeo, texts per Linkedin, Twitter, etc.

  • Innovació i desenvolupament de nous productes i serveis (Design Thinking amb IA generativa).
  • Tendències de mercat i generació d'idees.
  • Disseny i prototipatge de productes i serveis.
  • Model de negoci.

4. Integració de la IA generativa en la gestió dels projectes i l'estratègia d'un negoci.

  • Gestió de projectes i optimització de recursos.
  • Planificació de l'estratègia.
  • Anàlisi de dades: presentació àgil d'informes de resultats, extracció de conclusions i presa de decisions.

Lloc