Com comunicar-se de forma efectiva amb els usuaris dels SLO

Comparteix
20/06/2022 - 11/07/2022 11:00 - 13:00 934 022 222 ext. 61122 smt.formacio@diba.cat

videoformació i en línia

La Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació, mitjançant el Servei de Mercat de Treball, organitza aquest curs, en la modalitat virtual.
La formació del personal tècnic esdevé un dels instruments del Servei de Mercat de Treball que permet la capacitació dels recursos humans que desenvolupen tasques d’orientació, prospecció d’empreses i/o intermediació laboral. Aquesta actuació, que forma part de l’assistència tècnica de la Diputació de Barcelona als municipis, pretén contribuir a la formació del personal de les entitats locals, compartir metodologies de treball i generar xarxa entre territoris.

Inscripcions : 14 places

Objectius:

  • Capacitar les persones assistents en la utilització d'eines cloud computing per comunicar-se amb els demandants d'ocupació i les empreses de forma eficaç i estalviant temps i recursos.
  • Conèixer els hàbits de consum de xarxes socials dels usuaris i de les usuàries dels SLO. Conèixer les principals app que utilitzen els usuaris i les usuàries dels SLO. 
  • Posar en pràctica els continguts apresos mitjançant l'anàlisi de perfils en diverses xarxes socials aportats pels SLO. 
  • Conèixer les possibilitats que ofereixen les noves formes de comunicació en línia per comunicar-se amb els nostres usuaris: grups i pàgines de Facebook, Instagram.

Continguts:

  • Quin ús fan de les xarxes socials els/les nostres usuaris/es? 
  • Revisió del consum de xarxes socials i Apps que utilitzen els/les usuaris/es avui en dia. Exercici de relació usuari/a . xarxa social. 
  • Possibilitats pels SLO de les noves apps i xarxes socials. Captar i generar interès entre els/les usuaris/es del SLO. Accions de captació a les xarxes socials. Accions per generar interès a les xarxes socials. Accions per generar comunitat: grups de facebook. 
  • Accions de conversió a través de les xarxes socials. 
  • Accions per fidelitzar als usuaris dels SLO. 
  • Instagram per captar i fidelitzar.
  • Telegram

Assistents

Prioritàriament personal tècnic dels Serveis Locals d'Ocupació de la xarxa Xaloc.

Lloc