Com construir un pla d'acció público-privat amb impacte: anàlisi d'un cas pràctic

Comparteix
01/01/2022 - 08/01/2022 12:00 - 14:00 934 022 222 ext. 61122 smt.formacio@diba.cat
  videoformació ( zoom)

La Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació, mitjançant el Servei de Mercat de Treball, organitza aquest curs, en la modalitat virtual.
La formació del personal tècnic esdevé un dels instruments del Servei de Mercat de Treball que permet la capacitació dels recursos humans que desenvolupen tasques d’orientació, prospecció d’empreses i/o intermediació laboral. Aquesta actuació, que forma part de l’assistència tècnica de la Diputació de Barcelona als municipis, pretén contribuir a la formació del personal de les entitats locals, compartir metodologies de treball i generar xarxa entre territoris.

Inscripcions : 30 places

L'objectiu del curs és analitzar quins són els canals de col·laboració público-privada i conèixer eines, models i exemples d'accions per anar dels reptes a l'acció coordinada amb diferents agents i tenir impacte en el desenvolupament econòmic d'un territori.

Continguts:

  • Per què plans d'acció público-privats?
  • Factors a tenir en compte per identificar objectius clau i establir el pla d'acció.
  • La importància de definir resultats esperats i indicadors associats als objectius del pla d'acció per fer el seguiment del projecte.
  • Eines i models per establir el diàleg públic-privat i consensuar el pla d'acció.
  • Exemples d'accions público-privades.
  • Anàlisi d'un cas pràctic de pla d'acció.

Assistents

Personal directiu i tècnic d'ens locals de la província amb funcions relacionades amb el desenvolupament econòmic local i l'ocupació o que tinguin interès en aquesta matèria. I preferentment qui gestiona i executa projectes subvencionats en el marc de Programa Talent, Treball i Tecnologia. No s'acceptaran persones que hagin participat en edicions anteriors de la mateixa acció formativa.

Lloc