Com passar del seguiment a l'avaluació en els CLSE

Comparteix
04/06/2024 - 12/07/2024 9.30 - 11.30 934 022 524 stp.formacio@diba.cat

En línia

La Gerència de serveis de Promoció Econòmica i Ocupació de la Diputació de Barcelona organitza aquest curs per dotar d'eines al personal directiu i responsables tècnics dels Centres Locals de Serveis a les Empreses per capacitar, estimular i acompanyar-los a fer un pas endavant cap a la incorporació de l'avaluació en els seus programes i serveis.

Inscripcions : 30 places

Continguts:

1. Coneixements teòrics i eines metodològiques per avaluar:

  • Seguiment vs avaluació.
  • La importància de les fonts d'informació per avaluar i les principals fonts emprades.
  • Vull avaluar. Què faig: Conèixer prèviament a fons el servei. Establir la teoria del canvi i el marc lògic. Establir les preguntes i el tipus d'avaluació.
  • Explicació i caracterització de 4 tipologies d'avaluació (de disseny, de necessitats, d'implementació i d'impacte).
  • Definir la metodologia i explicació de 3 tècniques per obtenir informació per avaluar.

2. Orientacions pràctiques i propostes concretes per avaluar: avaluem el servei d'assessoramment en anàlisi de viabilitat empresarial (AVE):

  • El servei d'AVE: caracterització i algunes dades rellevants.
  • El marc lògic del servei d'AVE.
  • Les preguntes d'avaluació del servei d'AVE.
  • Estratègies metodològique per respondre les preguntes d'avaluació. 
  • Proposta d'avaluació de les 2 preguntes seleccionades: Proposta d'avaluació pregunta A. Proposta d'avalaució pregunta B.
  • Elaboració i difusió de resultats.