Comunicació eficaç amb l'empresa per als Serveis Locals d'Ocupació
21/02/2024 - 28/02/2024 9.30 - 14.30 934 022 538 smt.formacio@diba.cat
La Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació, mitjançant el Servei de Mercat de Treball, organitza aquest curs per facilitar eines al personal tècnic de les entitats locals per millorar les habilitats comunicatives del personal tècnic dels SLO i que afavoreixen els vincles, l'apropament i la relació d'aquest amb el teixit empresarial.
Objectius específics
- Afavorir i potenciar les habilitats comunicatives per al desenvolupament de les tasques del personal tècnic dels SLO.
- Millorar els processos comunicatius interpersonals.
- Treballar les habilitats que milloren la comunicació.
- Aprofundir en els diferents tipus de comunicació.
- Conèixer quins són els aspectes bàsics a tenir en compte abans d'iniciar l'apropament amb l'empresa.
- Adquirir algunes de les habilitats necessàries per a la venda dels serveis del SLO a les empreses.
Continguts
- Procés comunicatiu.
- La comunicació, factor clau per vendre les nostres serveis.
- Els nostres interlocutors / clients són diferents.
- Tipus de comunicació.
- Habilitats personals per a una comunicació eficaç.
- Barreres a la comunicació.
- Comunicació verbal i no verbal.
- Comunicació telefònica: preparar la trucada.
- Comunicació escrita: com redactar e-mails eficaços.
- Persuasió i influència: generació de confiança i altres.
- Tractament d'objeccions: quines són les més freqüents i com rebatre-les.
- Sessions de Role-play: casos pràctics.
- Què cal saber abans d'iniciar el contacte amb l'empresa.
- Tècniques de venda efectives per vendre els serveis dels SLO.
- Com assolir l'èxit en el nostres processos de captació i fidelització.