04/11/2019 09:35 h.

Diputació de Barcelona i Ajuntament de l’Hospitalet reunits pel desenvolupament econòmic

La presidenta de l’Àrea de Desenvolupament Econòmic, Turisme i Comerç, Eva Menor, es va reunir dijous 31 d’octubre amb la 4a tinenta d’alcaldessa de l’Ajuntament de l’Hospitalet i també responsable de l’Àrea d’Ocupació, Empresa, Turisme i Economia Social, Rocío Ramírez.

Durant la reunió l’equip municipal va explicar a la diputada els principals projectes en què treballa l’ajuntament per la dinamització local i que compten amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona. D’aquesta manera la diputada coneix de primera mà les necessitats i els projectes d’èxit de les entitats locals per sumar esforços i coordinar polítiques.