23/02/2018 10:19 h.

El descens de l'atur i l'augment d'exportacions impulsen la recuperació econòmica barcelonina al 4rt trimestre de l'any 2017

L’informe mostra que per divuitè trimestre consecutiu es produeix un descens anual significatiu dels aturats estimats Foto: Diputació de Barcelona

La disminució de l’atur, l’augment de les exportacions, del nombre de passatgers de l’aeroport o la constitució d’hipoteques continuen impulsant la recuperació econòmica a la demarcació de Barcelona, segons l'Informe de conjuntura socioeconòmica de la Diputació de Barcelona (4rt trimestre 2017).

Segons l'informe, l'atur se situa en 339.700 persones, xifra que representa la meitat del que es donava l’any 2013. La demarcació de Barcelona ha exportat béns per un valor de prop de 10 mil milions d’euros, un 11% superior al del mateix període de l’any 2016. El nombre de centres de cotització registrats augmenta prop d’1% interanual.

Llegiu-ne més