15/11/2019 12:17 h.

L’11a Jornada d’emprenedoria assenyala el mercat exterior com el negoci de futur per a les iniciatives locals

El Teatre-Auditori de Sant Cugat del Vallès va acollir, ahir dimecres, l’11a Jornada d’emprenedoria, organitzada per la Cambra de de Comerç i Indústria de Terrassa i l’Ajuntament de Sant Cugat, amb el suport de la Diputació de Barcelona. La jornada, sota el títol ‘El repte de la internacionalitat en un món glocal’, ha servit per reflexionar en les capacitats necessàries per emprendre des del context local amb una mirada de negoci que ha de ser cada cop més global.

En la sessió inaugural van participar Mireia Ingla, alcaldessa de Sant Cugat; Ramon Talamàs, president de la Cambra de Terrassa; i Eva Menor, diputada de Desenvolupament Econòmic, Turisme i Comerç de la Diputació de Barcelona.

Durant la seva intervenció, Eva Menor va parlar sobre la Xarxa de Centres Locals de Serveis a les Empreses, com una xarxa que va néixer fa 30 anys com un servei per propiciar l’autoocupació de gent en situació d’atur i que ara ha evolucionat a un servei per donar una resposta integral a totes les necessitats d’una empresa naixent però també a l’empresa que està davant una situació de creixement i consolidació. I, per la diputada, la internacionalització esdevé una estratègia cabdal.

Per més informació podeu seguir el següent enllaç.