09/03/2018 10:02 h.

La Diputació de Barcelona i el Departament de Tes presenten l'avanç del Pla director urbanístic de les Víes Blaves

El vicepresident segon de la Diputació de Barcelona i responsable de l’Àrea de Desenvolupament Econòmic Local, Marc Castells, el director general d’Ordenació del Territori i Urbanisme, Agustí Serra, i el president del Consell Comarcal del Berguedà, David Font, van presentar ahir dilluns a Berga l’avanç del Pla director urbanístic (PDU) de les Vies Blaves. Aquest planejament permetrà crear 243 quilòmetres de camins per a vianants i mitjans no motoritzats al llarg dels rius Llobregat, Anoia i Cardener.

A la presentació van assistir representants de 12 ajuntaments situats al voltant de la futura Via Blava del Llobregat i altres representants del Consell Comarcal del Berguedà. Aquest proper dijous, 8 de març, s’explicarà el projecte a Manresa, per als ajuntaments propers a la Via Blava del Cardener i del Llobregat, mentre que el divendres, 9 de març, s’informarà a Castellolí als municipis de l’àrea d’influència del riu Anoia.

Llegiu-ne més