28/07/2023 11:30 h.

El programa Mentoring acaba el segon trimestre del 2023 amb 86 llocs de treball salvaguardats i 55 relacions de mentoria iniciades

Pel que fa a les empreses noves, l’Ajuntament de Montcada i Reixac està al capdavant amb 9 empreses captades aquest trimestre, seguit per l’Ajuntament de Terrassa. Així es desprèn de les dades que el Servei de Teixit Productiu de l’Àrea de Desenvolupament Econòmic, Turisme i Comerç de la Diputació de Barcelona ha fet públiques.

Segons els resultats del segon trimestre del 2023, el programa Mentoring de la Diputació de Barcelona ha salvaguardat 86 llocs de treball, 17 més que els que va aconseguir en el mateix període de l’any anterior, i també ha iniciat 55 relacions de mentoria, 28 més que en el segon trimestre del 2022. A més, s’han captat 66 empreses noves i hi ha 25 nous mentors.

Per Centres Locals de Serveis a les Empreses, l’Ajuntament de Montcada i Reixac està al capdavant pel que fa a les empreses captades, amb 9, seguit de l’Ajuntament de Terrassa (8) i l’Ajuntament de L’Hospitalet de Llobregat i Castelldefels (6). Pel que fa als nous mentors, de nou l’Ajuntament de Montcada i Reixac ocupa la primera posició, amb 7, seguit de l’Ajuntament de L’Hospitalet de Llobregat, l’Ajuntament de Sabadell, l’Ajuntament de Manresa i l’Ajuntament de Granollers (2).

Sobre el nombre de relacions de mentoria iniciades, l’Ajuntament de Terrassa encapçala la classificació (7), seguit per l’Ajuntament de L’Hospitalet de Llobregat (6) i l’Ajuntament de Castelldefels i l’Ajuntament de Montcada i Reixac (5). En relació amb el nombre de llocs de treball salvaguardats, el Consell Comarcal del Maresme ocupa la primera posició, amb 12, seguit per l’Ajuntament de Montcada i Reixac (10) i l’Ajuntament de Cornellà de Llobregat (9).

Mentoring, de la Diputació de Barcelona en col·laboració amb Autoocupació, és un programa d’acompanyament personalitzat i gratuït per al col·lectiu d’autònoms/es i microempreses, mitjançant el qual persones empresàries i directives amb experiència comparteixen el seu coneixement amb els/les beneficiaries del programa. El programa es va idear per ajudar als autònoms i a les microempreses de qualsevol sector amb el negoci en marxa per tal d’oferir-los suport per afrontar la situació econòmica derivada de la COVID-19 i ajudar-los a consolidar-se.

Per a participar en el programa us podeu posar contacte amb el Servei de Teixit Productiu de la Diputació de Barcelona.