Presentació de l'eina de mesura del desenvolupament econòmic local MesuraDEL

15/10/2021 934 049 171 o.estrategiesde@diba.cat

En línia

MesuraDEL és una eina de mesura i anàlisi del desenvolupament econòmic local. Ofereix el grau d’assoliment dels municipis en setze àmbits, des dels més clàssics com l’accessibilitat externa i el teixit empresarial fins als més emergents com la transició econòmica o la capacitat institucional.

L’aplicació web ha estat creada per l’Àrea de Desenvolupament Econòmic, Turisme i Comerç de la Diputació de Barcelona en col·laboració amb la Xarxa d’Observatoris del Desenvolupament Econòmic Local amb la voluntat de reflectir la diversitat de territoris i oportunitats de la província de Barcelona.

MesuraDEL es va obrir per a tothom el proppassat mes de juliol, i en aquesta sessió se’n farà la presentació pública.

Els objectiu són:

• Explicar l’eina MesuraDEL, posant l’accent amb les utilitats més destacades per als municipis

• Presentar els principals resultats i fonts

• Fer una petita demostració del funcionament del visor en línia

Assistents

Persones electes i tècniques en l’àmbit del desenvolupament econòmic local així com aquelles que treballin en àmbits afins o tinguin interès en la informació socioeconòmica a escala municipal.