Prospecció d'empreses: identificació d'estratègies, models de negoci i reptes de futur de les empreses des del punt de vista de les cadenes de valor de negoci

Comparteix
26/04/2022 - 03/05/2022 12:00 - 14:00 934 022 222 ext. 61122 smt.formacio@diba.cat

Videoformació i en línia

La Gerència de Serveis de Promoció Econòmica i Ocupació, mitjançant el Servei de Mercat de Treball, organitza aquest curs, en la modalitat virtual.
La formació del personal tècnic esdevé un dels instruments del Servei de Mercat de Treball que permet la capacitació dels recursos humans que desenvolupen tasques d’orientació, prospecció d’empreses i/o intermediació laboral. Aquesta actuació, que forma part de l’assistència tècnica de la Diputació de Barcelona als municipis, pretén contribuir a la formació del personal de les entitats locals, compartir metodologies de treball i generar xarxa entre territoris.

Inscripcions : 30 places

Objectius:

  • Entendre els conceptes de cadena de valor de negocis, estratègia, model de negoci i reptes de futur de les empreses.
  • Identificar com des dels serveis de Desenvolupament Econòmic Local es pot donar suport a les empreses d'una determinada cadena de valor de negocis.

Continguts:

  • Conceptes: cadenes de valor de negocis, estratègia, model de negoci, reptes de futur.
  • Quines preguntes fer a les empreses per identificar la seva estratègia, model de negoci i reptes de futur.
  • Nous models de negoci relacionats amb la transformació tecnològica.

Assistents

Personal directiu i tècnic d'ens locals de la província amb funcions relacionades amb el desenvolupament econòmic local i l'ocupació o que tinguin interès en aquesta matèria. I preferentment qui gestiona i executa projectes subvencionats en el marc de Programa Talent, Treball i Tecnologia.

Lloc