Consells escolars municipals amb perspectiva educativa

La trajectòria de la  Gerència de Serveis d’Educació en el suport als Consells escolars i educatius municipals al territori és extensa i ho fa tant de forma individualitzada com grupal a demanda dels ajuntaments. El suport pot consistir en l’acompanyament directe de la GSE per a la creació, renovació i acompanyament dels CEM en el marc de la Ciutat educadora, en la participació a espais de treball grupals i en diferents formats d’accions formatives.

Des del 2010 s’han celebrat una varietat de cursos i seminaris per reflexionar i impulsar el paper municipal en aquests consells participatius de la comunitat educativa. El curs que proposem ara vol ser un pas endavant en la transició dels consells escolars a consells educatius en el marc de la LEC i la Ciutat educadora.

Codi de l'edició: EXT2024/0584

Modalitat: curs híbrid o semipresencial

Destinataris: tècnics i tècniques municipals d’educació de municipis mitjans i grans

Dates: 6, 13 i 27 de maig de 2024

Horari: 6 i 13 de maig de 10.00 a 12.00h; 27 de maig de 10.00 a 14.00h

Docents:

• Eugènia Revilla, assessora jurídica de la Comissió d'educació de l'FMC
  • Manel Quero, tècnic de la Gerència de Serveis d’Educació
  • Neus Agut Horna, secretària del Consell Escolar de Catalunya
  • Lluís Carol, cap de l'àrea de Drets civils i ciutadania de l'Ajuntament de Barberà del Vallès, professor associat d'organització educativa a la Universitat de Barcelona.

Durada: 9 hores (4 de vídeo-formació, 4 presencials i 1 d'activitats en línia)