25/04/2024 11:59 h.

Consulta els nous Articles del Panel de formació de persones adultes 2020-2021

Compartim amb vosaltres dos nous articles elaborats en base a la informació recollida en el marc del Panel d’escoles i serveis municipals de formació de persones adultes 2020-21.

L’article Les escoles de persones adultes: un pilar essencial per a la inclusió, elaborat per l’Aurèlia Rubio, professora de Filosofia i assessora d’FPA del CEFIRE-Gandia. Consisteix en una exposició senzilla sobre la inclusió educativa que ens ajuda a revisar què fem, on estem i què podem fer per a atendre la diversitat de forma eficient als centres de Formació de Persones Adultes.

L'article El perfil del personal docent en clau local Panel 2020-2021, elaborat per la Yolanda Corral, directora del CFA Municipal L’Olivera de Sant Quirze del Vallès. On s’analitza com és el panorama del perfil del personal docent i quin grau d’incidència hi poden tenir els diferents aspectes analitzats: el nivell formatiu, el gènere, les funcions del docent, les seves condicions laborals, com també les seves fortaleses competencials i mancances.

I l’article Panel sobre els centres i serveis municipals de formació de persones adultes. Estat de la qüestió Panel 2020-2021, elaborat per Màrius Martínez Muñoz Pedagog, Doctor en ciències de l’educació i professor titular d’orientació professional al Departament de Pedagogia Aplicada de la UAB, en base a les dades quantitatives recollides en el Panel 2020-2021.