Jornada «Equipaments de Futur, Horitzó Agenda 2030»

04/10/2022 09:30 - 13:30

Paranimf del recinte de l'Escola Industrial de Barcelona. C/ Urgell 187

Adreçat a electes i personal tècnic municipal dels àmbits d’educació, esports i joventut

Inscripcions www Documentació

La Diputació de Barcelona vol donar resposta als reptes globals mitjançant projectes transformadors que definiran el futur de la nostra societat.

L’Àrea d’Educació, Esports i Joventut presenta el projecte transformador «Equipaments 2030: responsables i educadors», que té com objectiu promoure que els 6.117 equipaments i espais municipals educatius, esportius i de joventut puguin arribar a ser edificis i instal·lacions inclusius, igualitaris i sostenibles i fer partícips les persones usuàries de les seves iniciatives.

Fins ara i des del 2021, 268 municipis ja han rebut 8.700.000 euros per a què els seus equipaments siguin l'epicentre de la transformació social i la transmissió de valors.