06/09/2022 12:58 h.

Nou «Espai Compartim» de la Xarxa d’escoles municipals d’educació especial

La Xarxa d’escoles municipals d’educació especial inaugura un nou espai de trobada pels equips directius i els tècnics municipals de la Xarxa d’escoles municipals d’educació especial (XEMEE).

Aquesta proposta neix de la necessitat dels membres de la Xarxa de disposar d’un espai de trobada, presencial i en línia, on poder compartir aspectes bàsics com l’impacte del decret d’inclusió, la transformació cap a CEEPSIR i quins són els reptes principals – els nous i els pendents -  de les escoles municipals d’educació especial.

La primera sessió del Nou Espai Compartim serà el dia 21 de setembre de 9.30 a 11.30 h. Ens trobarem a l’edifici 25 de l’Escola Industrial (C/Comte Urgell 187), a la sala Vidrieres. Us esperem!

Inscripcions