27/09/2021 11:04 h.

Obertes les inscripcions per la trobada d’inici de curs de la XEMEE

El proper 5 d’octubre de 2021 tindrà lloc la trobada d’inici “El valor de les escoles municipals d’educació especial per als municipis”, de 9.30 a 11.30 h, a través de la plataforma ZOOM.

Les EMEE de Terrassa i Granollers, ens presentaran experiències de projectes conjunts amb altres centres educatius. En el cas de Terrassa amb una escola municipal de persones adultes i en el de Granollers amb un institut. Creiem que aquestes dues experiències reflecteixen molt bé com el valor de les escoles d’educació especial va molt més enllà del seu alumnat i les seves famílies, i com esdevenen una peça clau per contribuir a una societat més equitativa i digna per a tothom.

En aquesta trobada presentarem també el Pla de treball de la Xarxa EMEE per aquest curs 2020 -2021.

Per participar en aquesta trobada us heu d’inscriure clicant aquí.