09/09/2024 13:46 h.

Participem en la cloenda del curs 2023-24 de l'Observatori de trajectòries i transicions educatives a Barberà del Vallès

L'acte, celebrat el 5 de setembre, va comptar amb la participació dels joves i les seves famílies. L'Observatori busca detectar precoçment joves en risc d'abandonament escolar.

La cloenda del curs 2023-24 de l'Observatori de trajectòries i transicions educatives, impulsat per la Fundació Barberà Promoció, va comptar amb un parlament de la cooordinadora de l'Àrea d'Educació de la Diputació de Barcelona. Aquest projecte té com a objectiu identificar i acompanyar els joves en risc d'abandonament escolar en la seva transició cap als Cicles Formatius de Grau Mitjà.

La Gerència de Serveis d'Educació està col·laborant amb l'Ajuntament de Barberà del Vallès en la creació d'un sistema local d'orientació i noves oportunitats educatives (SLOATE), aprofitant els recursos tècnics del Catàleg de Serveis per combatre l'abandonament escolar prematur i oferir noves opcions formatives al jovent del municipi.