12/09/2023 14:46 h.

Apunta't a la Trobada de presentació de Panel de les EMMA el proper 6 d’octubre

El proper divendres 6 d’octubre, de 10.00 a 13.00 h., tindrà lloc la Trobada presencial de les EMMA on presentarem l’informe de resultats de la 4a edició del Panel d’Escoles Municipals de Música dialogarem amb una taula d'experts sobre els principals reptes als que s’enfronten les escoles de música i les potencialitats amb les que compten per donar-hi resposta.

El Panel sobre les escoles municipals de música s'emmarca dins de la línia de treball de l'Observatori de l'Educació Local de l'Àrea d'Educació de la Diputació de Barcelona orientada a recopilar, analitzar i posar a l'abast del territori informació sobre la realitat de les polítiques educatives locals.

Consulteu el programa de la trobada i, si encara no ho heu fet, inscriviu-vos aquí.