Presentació del document marc per a la detecció, actuació i prevenció de l’abús sexual i l’assetjament a les EMMA

24/03/2022 11:00 - 13:00

Plataforma Zoom

Adreçat al personal de les escoles municipals de música, dansa i centres de les arts i a tècnics municipals

Inscripcions Documentació

La  Jornada de presentació del document marc per a la detecció, actuació i prevenció de l’abús sexual i l’assetjament a les escoles municipals de música, dansa i centres de les arts tindrà lloc el 24 de març  d’11 a 13 hores en format virtual.

En aquesta jornada es reflexionarà sobre el paper de l’educació i les escoles municipals de música, dansa i centres de les arts en la prevenció, detecció i intervenció d’aquestes situacions.

L’acte que serà conduït per la periodista Anna Celma, serà inaugurat per Josep Monràs, Diputat de l'Àrea d'Educació, Esports i Joventut de la Diputació de Barcelona, Alba Barnusell, Diputada delegada de Polítiques d'Igualtat de l’Àrea d’Igualtat i Sostenibilitat Social de la Diputació de Barcelona, i Carles Farràs, President ACEM Associació Catalana d’Escoles de Música.

A la primera part abordarem l’abast de la problemàtica a través d’un diàleg entre la cantant i intèrpret Lidia Pujol i la Vicki Bernadet, fundadora de la Fundació Vicki Bernadet. I a la segona part, es presentarà el protocol creat, s’explicarà el perquè de la seva necessitat i el procés de treball realitzat en el marc de la Xarxa d’escoles municipals de música i arts.