31/01/2023 12:01 h.

La importància dels límits en l'ús de les xarxes socials

Ens trobem en un nou paradigma en l’ús de la tecnologia i la comunicació. Aquesta activitat pretén oferir una visió crítica i constructiva sobre com les emocions ens governen molt més del que ens pensem i com són el motor de totes les tensions, angoixes i alegries que ens aporta la nostra experiència digital. Es tracta d’una invitació a comprendre, per desconstruir i qüestionar.

Títol de l'activitat:

«Qui és el meu fill en el món digital? Acompanyament la construcció d'una identitat digital saludable»

Descripció i contingut de l'activitat

Aquest espai formatiu per a famílies amb infants de 12 a 16 anys, està pensat com un taller/xerrada en línia on poder reflexionar sobre l’acompanyament a una identitat digital saludable. Es tractaran temes preventius i sensibilitzadors des d’un vessant socio-emocional, tenint en compte l’edat, les necessitats i els límits que és important posar com a adults. Donarem un vessant positiu parlant de bones pràctiques i de com enfortir les relacions que tenim amb els nostres fills i filles combinant connexió i entesa amb fermesa amable que puguem sostenir.

Objectius:

• Sensibilitzar sobre els efectes adversos dels dispositius digitals en un ús incorrecte
  • Facilitar eines per a la gestió dels dispositius digitals amb els fills
  • Oferir recursos per establir límits
Àmbit

cultura digital

Destinataris

famílies amb fills de 12 a 16 anys

1 sessió de 2 hores

Catàleg de Serveis

Els ens locals poden sol·licitar aquest recurs fins al 30/4/2024

Municipis que programaran l'activitat 2024: